به گزارش روابطعمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، این شماره از فصلنامه شامل 7 مقاله تخصصی در زمینه جهانی شدن، یادگیری سازمانی، فلسفه نظریه رسانه شوروی، تفکرات حاکم بر اداره رسانهها، .... و شبکههای اجتماعی است که توسط پژوهشگران و محققان این حوزه تدوین شده است.
در بخش دیگری از فصلنامه، به گزارش نشست آزادی مسئولانه و تعطیلی رسانهها که 25 اسفند سال 1392 در دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار شده بود، پرداخته شده و پایانبخش آن نیز شامل چکیده مقالات این شماره به زبان انگلیسی و گزیده مقالات ارتباطات جمعی است.
عناوین مقالات و نویسندگان این شماره فصلنامه عبارتند از:
- بررسی مبنای فلسفه نظریه رسانه شوروی با تأکید بر آرای مارکس
- محمدمهدی فرقانی، حمید عزیزی، فرید عزیزی
- رابطه یادگیری سازمانی با مدیریت زمان در سازمانهای رسانهای
- (مطالعهای در خبرگزاری مهر)
- مهدخت بروجردی علوی و مهدی قمصریان
- جهانیشدن، ملاحظات و فرصتها
- محمد دادگران و ناصر اسدی
- زبان، فناوریها و هویت ملی
- گیتا علیآبادی
- بررسی تطبیقی تفکرات حاکم بر اداره رسانهها در شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران و تیآرتی ترکیه (تحلیل محتوای اخبار خارجی شبکه خبر و تیآرتی)
- سیدرضا نقیبالسادات و اسماعیل افقهی
- تلویزیونهای ماهوارهای و نگرش دختران به روابط پیش از ازدواج
- غلامرضا تاجبخش و محمد دانشفر
- بررسی نگرش خبرنگاران رسانههای آنلاین نسبت به کارکردهای خبری شبکههای اجتماعی
- حسین امامی رودسری و فیروزه عسگری
- گزارش نشست آزادی مسئولانه و تعطیلی رسانهها (اسفند 92)
- فهرست گزیده مقالات ارتباطات جمعی
نظر شما